Używamy cookies w celach funkcjonalnych, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z witryny oraz w celu tworzenia anonimowych statystyk serwisu. Jeżeli nie blokujesz plików cookies, to zgadzasz się na ich używanie oraz zapisanie w pamięci urządzenia.
Polityka Prywatności    Jak wyłączyć cookies?    CyberbezpieczeństwoOK

Wysyłka i zwroty

1. Po wysyłce zamówienia jego status zmieni się na „Wysłane”, a potwierdzenie zmiany status zostanie wysłane na skrzynkę mailową klienta.

2. Wysyłka towaru realizowana jest za pośrednictwem  firmy kurierskiej UPS, Poczty Polskiej, lub do Paczkomatu InPost.

3. Termin realizacji potrzebny na przygotowanie produktów do wysyłki wynosi 1-7 dni roboczych. Nie uwzględnia on czasu przewidzianego na dostawę przez firmę kurierską (ok.1-2 dni)

4. Za ewentualne opóźnienia w dostawie nie odpowiadamy.

5. W chwili odbioru Klient zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia obowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym.

6. Jeśli po zmianie statusu zamówienia na „Wysłane” przesyłka nie dotarła w przewidzianym terminie, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Zwrot

Aby dokonać zwrotu należy wysłać email na adres: kontakt@pik.systems podając numer faktury.

W wiadomości zwrotnej otrzymacie państwo formularz zwrotu który należy dołączyć do przesyłki, oraz adres siedziby/magazynu na który należy nadać przesyłkę.